Tillbaks!

Hej Alla!

Måste börja med att säga förlåt för så himla dålig uppdatering. Jag har inte haft så mycket tid för datan i helgen. Men nu blir det ändring på det ;)


Idag har jag varit i stallet igen och ridit faktiskt två gånger så jag är helt slut. Först red jag Laddie och Sara Värnqvist och Sandra Hernsjö följde med och fotade :) Så nu kommer det massa fina bilder! :) Sen red jag lektion på Ridskolan. Det var super kul ^^ Jag red Camaro som jag aldrig ridit förr och min uppfattning från början var att han var seg och tråkig men han var pigg och lyssnade på mig jätte bra. Men iaf. Nog pratat om det. Imorgon kommer startlistan upp för tävlingen på torsdag!!! Spännande! Men som sagt. Men bloggning nu i veckan dåra ;) Måste dra nu för mamma gillar inte att jag sitter vid datan på kvällarna ;) Just därför har det inte blivit någon bloggning i helgen


Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0