Presentation om Maria och Marshmallow

Hejsan! Det är alltså jag som är Maria, som tillsammans med min vän Alexandra driver denna bloggen!

Tänkte berätta lite om mig själv och min ponny Marshmallow för er som inte vet så mycket om oss!
Skulle jag beskriva mig själv skulle jag nog säga att jag är en glad men otroligt lugn person. Hetsar inte upp mig för mycket och är väldigt nöjd av mig. Tyvärr är jag väldigt blyg av mig mot nya människor som jag inte känner. Något jag försöker jobba bort!

På dagarna går jag i skolan, i 8:an på en supermysig skola nära där jag bor, går även i samma skola som Alexandra. När jag inte går i skolan är jag oftast hos min ponny Marshmallow "Malle".

Han är en arabvalack på 13 år. Världens snällaste och charmigaste lilla ponny! Honom blev jag lycklig ägare till April 2010 och har alltså nu ägt honom i drygt 1,5 år. På Malle tränar och tävlar jag både dressyr och hoppning och ska antagligen starta startfältävlan till våren/sommaren 2012.

Om det är något mer ni undrar om mig och Malle är det bara att skicka iväg en kommentar så svarar jag på den. Hoppas ni får en trevlig lässtund på min och Alexandras blogg! Ha det bäst







Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0