Mysdag! ♥

Hej på er!

Nu är äntligen den här veckan avklarad och nu har jag fått mitt älskade höstlov! Efter skolan hade slutat åkte jag till stallet och idag fick Malle en också en riktig förtjänt vilodag. Vi tog helt enkelt en riktigt mysig mysdag! Bortade länge och extra noggrant.
Malle och jag stog och bara myste jättelänge och det var verkligen en dag jag tror vi båda behövde!

Motivationen till bloggen är inte på topp.. Ni får gärna komma med tips på vad jag ska skriva! Ni får även gärna bli bättre på att kommentera, vi har faktiskt inte fått en enda kommentar på denna blogg.. Lite tråkigt att blogga då och man tappar lätt lusten till det!


Bästa vän!


Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0