Försöker lära mig program..

Sitter just nu och försöker lära mig ett dressyrprogram som jag faktiskt inte ridit än men som jag måste lära mig till idag! Jag ska inte tävla det idag men tänkte testa att rida igenom det idag när jag rider igenom Malle inför på Söndag. Det är LC:1 jag ska rida och jag har bara lärt mig LC:2 förut. Därför är det viktigt att jag iallafall rider igenom programmet eftersom att jag ska tävla det nästa vecka. Det är nämligen en träningstävling på ridskolan och den ska jag vara med på i dressyren bara för att komma ut lite och öva! Övning ger färdighet!

Hur som helst måste jag lära mig programmet nu eftersom att jag tänkte rida och öva igenom det idag med Malle. Så att jag kan det, haha!

Är supertaggad inför alla tävlingar och Pay n Jumper nu. Ska bli så himla roligt och Malle och jag kommer så bra överrens nu!




Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0