En hel vecka utan skola!

Hej Hej!

Idag blir det stallet igen. Idag ska jag rida lite och sen ska jag smörja Laddies grejor. Sen ska lilla pollen få en dusch också.
I helgen så blir det mycket stallet men jag ska också åka till Forum med mamma och köpa lite långbyxor för jag har verkligen brist på det! :-) Och nu är det höstlov! Vad ska ni hitta på nu i veckan? Något speiellt? Jag ska iaf bara vara hemma och tråka. Ska tävla sen på torsdag och sen nu på måndag rider jag lektion. Det ska bli super kul att tävla på torsdag! Hoppas jag får några av dom jag önskade. Jag önskade; Sanzi, Tokaj och Arkas. Jag kanske redan skrivit det en gång? Men aja. Det ska iaf bli as spännande.

Fina Zorán! :) - Fotograf: Marion Vogel



Kommentarer!
Postat av: Matilda

Vilken fin häst =)

2011-11-02 @ 11:05:34
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0