4. Det här är jag bra på

Den här punkten har jag desto svårare för! Har jättesvårt att bedömma mig själv på det jag är bra på, det känns som att man är så självgod och kaxig, och det vill jag ju inte vara! Dessutom är jag inte speciellt bra på att se det jag är bra på, tänker mest på det dåliga när det gäller mig själv..

Men om jag var tvungen att komma på några punkter så kan det ju vara i stallet, alltså inte när jag rider. Där är det iallafall lite lättare!

• För någon vecka sen sa en tjej till mig i stallet att jag var så himla nogrann i stallet. Att jag alltid tog hand om Malle på bästa sätt, gud så glad jag blev då! Men det kan jag ju ta med i den här punkten - att jag är nogrann när jag tar hand om Malle.

Sen kan jag nog inte komma på så mycket mer, haha! Jag är så extremt dålig på det.. Men nu är det ju inte det som är punkten nu. Nu är det ju jag som ska "berömma" mig själv.. Jaja, nu blev det bara rörigt, hoppas ni förstod! ;)


Som jag rider på den här bilden, så skulle jag vilja kunna rida hela tiden.. Dock inte sitta så framåtlutat




Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0