3. Det här behöver jag öva mer på!

• Själv tycker jag att jag måste öva på min sitts i dressyren men jag är typ ensam om att tycka så. Jag hoppar inte så ofta så jag måste säkert fixa sittsen där med ;)

• Mitt hand problem måste jag öva på. Jag sitter ofta med tummen mot mitten. Jag måste ha tummen uppåt jag försöker verkligen fixa det men ibland glömmer man ju ;)

• Min blick är ju inte helt perfekt. Jag kollar ofta på hästens hals. Måste också fixa min blick inom hoppningen. Jag kollar ofta ner på hindret ^^

• Jag måste dra tillbaka axlarna lite och puta fram bröstet. När jag rider så brukar jag ha så dålig "hållning".

Puss puss! :D


Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0