On my way to the stable

Nu har jag precis slutat skolan och ska gå till bussen alldeles strax. Idag blir det dressyrlektion för Nicole, längesen nu och Malle har varit superfin det här veckan så får hoppas att det håller i sig och att jag kan rida lika bra som jag har gjort dom senaste gångerna nu!

Uppdaterar såklart om hur det gick senare, när jag kommer hem och då kommer såklart massa andra inlägg också upp, har inte alls mycket plugg just nu så det blir bra med uppdatering för bloggens del, men det uppskattas väl bara av er? ^^ Vi hörs senare!

Edit; Jag kom på nu senare att jag har kvällsfodringen ikväll så jag stannar förmodligen och tittar på dom sista lektionerna som är efter mig och sedan fodrar jag hästarna, därför kommer jag nog hem ungefär till halv 10 idag så det kanske inte blir varken åsiktsinlägg eller långa välskrivna inlägg idag.. Så vi hörs nog lite kort ikväll och mer imorgon, så ni vet! ^^



/Maria


Kommentarer!
Postat av: Magda-Matilda

Jätte fin blogg :)

2011-11-24 @ 16:12:32
URL: http://nightdawn.blogg.se/
Postat av: jeffä

Hejsan. Haft en bra dag?

Kika gärna in i bloggen och kolla in bland våra olika tricktränade hästar.



Har även frågestund, så ställ gärna frågor:)

2011-11-24 @ 20:07:22
URL: http://horsesinfocus.blogg.se/

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0