Nu är lördagen snart slut

Tjenare Tjenare! ;)


Idag har jag tillbringat dagen i stallet (men såklart hemma också). Bestämde mig ganska tidigt i veckan för att vara i stallet hela dagen och bara mysa. Så jag åkte ner ungefär vid 11.30. Mockade och gjorde allt i ordning. Sen åt jag lunch. Mums.. Varm choklad med ostmacka. :D
Sedan var det dags att ta in hästen. Super snäll som vanligt! :) Myste med honom och sen skrittade jag till ridskolan och tillbaka barbacka. Red i ridhuset sen och då var han riktigt fin och mjuk. Stretade lite emot i början men sen lossnade han väldigt fint. Skrittade sedan av runt hagarna och myste med honom efter också! Snällaste och raraste Zorán! <3
Mamma kollade på när jag red i ridhuset och var min "ridlärare". ^^
Dagen blev iaf lyckad! :) Ska ta med mig den usla kameran på tisdag och fota lite. Då kommer det fler bilder på pollen! :D Godnatt så hörs vi imorgon!


Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0