Inte på topp..

Hej på er! Känner att bloggen bara blir sämre och sämre hela tiden.. tråkig känsla! Jag har inte haft varken ork eller lust att blogga, inläggsmotivationen har även den sjunkit och jag har noll idéer.
Ni hjälper inte heller till speciellt bra.. Statistiken går sakna neråt och kommenterarna ska vi inte tala om.. -för dom finns inte ens! Verkligen jättetråkigt att blogga när läsarna halveras och kommentarerna går i botten!

Det har ju heller inte varit någon bra uppdatering på senaste tiden och den skulden måste ju jag ta åt mig helhjärtat.. Har inte skrivit ett endaste vettigt inlägg på, jag vet inte hur länge! Ska verkligen försöka bli bättre, vi får se hur det går.. Men ska iaf försöka så gott de går!

Jag skulle iaf bli jätteglad om ni kunde kommentera mer, man ska väl inte behöva tjata sig till en endaste kommentar!? När motivationen ligger på botten får ni även jättegärna hjälpa mig att komma på inlägg och ämnen jag kan skriva om, ni förstår inte hur svårt jag har att komma på..!
Så nu får vi verkligen hjälpas åt, att få bloggen på topp igen! Vad säger ni? :)


Hihi, en söt bild från dagen då vi hämtade Malle, 10 april 2010 ♥

/Maria

Kommentarer!
Postat av: Nora

WOOPWOOP!



Jag är bäst, mest och grymmast! För jag kommenterar och jag är sjukt awesome! YAAAAY :D

2011-11-30 @ 22:41:36
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/
Postat av: Såfi

Hmmmmmm..... Du kan lägga upp skillnadsbilder på dig och Malle, skriv åsiktsinlägg om allt vad det nu kan vara. Dina mål 2012 och även långsiktiga mål.



2011-11-30 @ 22:47:52
URL: http://Http://evlingeryttarna.blogg.se

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0