God natt

Har inte riktigt bestämt mig ännu om jag rider Malle före eller efter Globen, ifall det blir efter kommer jag ju aldrig hinna innan det blir mörkt och jag vill verkligen rida ut nu, passar helst på under helgerna då det fortfarande är ljust ute när man kan rida.. Vi går mot mörka tider!

Hur som helst tror jag nog att det blir ridning före föreställningen iallafall, så att vi kan rida ut och busa lite, tror Malle uppskattar det mest om jag ska vara ärlig!

Men då måste jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon så att jag hinner! Vi hörs mer imorgon innan + efter stallet och globen.. Ha det bäst! :)


Gullisen idag, så fin med nya tränset! ^^ ♥

/Maria

Kommentarer!
Postat av: Såfi

Lägg upp de ni köpte i globen

2011-11-30 @ 22:49:17
URL: http://Http://evlingeryttarna.blogg.se

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0