Gårdagens Ridpass

Hej!

Gårdagens ridpass på Zorán gick bra :) Han stretade emot lite i början men sen mjuknade han super bra. Rebecka följde med och fotade och hjälpte mig lite :D Så snart kommer bilder! Har inte så mycket att skriva om egentligen.. Det gick bra och jag är mycket nöjd.. :D Zorán har fått två nya träns också! :D Super fina tycker jag! Men som sagt, bilder kommer senare... Men idag blir det stor plugg som gäller. Har prov om en vecka och jag ska vara bra förberedd! :D Sen imorgon blir det hoppning på ridskolan! :D Kommer säkert på Arkas som jag hade förra veckan :) Det ska bli roligt :P Men nu blir det lektion igen.. Vi hörs! :)


Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0