Gårdagens Ridpass

Hej Hej!

Nu tänkte jag berätta om gårdagens ridpass lite snabbt.
Redan från början så kände jag att han var väldigt sammarbetsvillig. Han lyssnade super bra och gick väldigt fint. Sen började jag göra skänkelvikningar. Han blev lite sur när jag hjälpte till med spöt men han lyssnade bra där med. Gick väldigt fint under hela passet och var fokuserad och lyssnade bra på mina hjälper. Några gånger blev det riktigt bra skänkelvikningar :D
Sen började jag med att minska och öka. Han stretade inte alls emot eller något. Han var fortfarande lika fokuserad. Körde lite lägre form mot slutet. Även då lyssnade han bra. Men som sagt, väldigt duktig häst igår! Och såklart fick han morötter då! ;) Sen fick han massa hö i boxen och njuta av. Bus killen! :D



Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0