Beige Outfit

Hejsan svejsan alla underbara människor! :D

Igår red jag Zorán i mina nya grejs från globen! :) Med det hade jag ett beiget schabrak :P Synd att ingen fotade bara. :/ Men ridpasset nu då.

Jag skrittade fram till ridskolan och tillbaka och fick sällskap av Sandra för hon skulle bli hämtad där. Sen red jag i ridhuset. Duktiga killen gick super igår med! Red nästan på volten under hela ridpasset. Han lossnade riktigt bra efter första galoppen. Lite stinstig blev han när Totta kom in och longerade/tömkörde Cartan. Men det gick super ändå ;) Gjorde lite små skänkelvikningar och dom blev också bra :) Sen övade jag på galopp från skritt. I höger varvet gick det as bra. Han fattade precis när jag bad honom om det. Däremot i vänster blev det inte lika bra. Fick till en hyffsad bra fattning men det blev aldrig galopp på direkten som i höger varvet. Men han var super duktig (som alltid).




Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0