Vintertäckisar

Idag ska jag och Malle ut på en mysig skrittrunda efter skolan, ska packa på oss massor med reflexor och ta en runda, har tagit med mig mina tjocka termobyxor att rida i, dom är så grymt varma och sköna så nu ska dom minsann stanna i stallet. Har inte haft dom där innan så idag blir det premiärtur med dom på för denna säsong!

Idag har det varit massor med luciafiranden. Har kollat på luciatåg med skolan, ätit risgrynsgröt till lunch (hihi) och fått lussebullar och pepparkakor - älskar julen! ♥

Idag är allra sista läxan för den här terminen så ikväll är jag helt pluggfri minsann och då tänker jag minsann inte plugga massa extra! Därför ska jag fota lite mysiga vinterbilder inomhus med min kamera. Ska bli riktigt skönt att slippa plugga så då ska jag såklart även uppdatera er massor! :D

Tänkte skriva lite tidsinställda så länge så att ni har att läsa medans jag är i stallet, men har lite lektioner kvar så jag hoppas att jag hinner! ^^



/Maria

Kommentarer!

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0