Antingen eller?

Har blivit mycket mer förtjust i det stilrena 'nu för tiden', om man kan säga så? Haha.

Är verkligen inne i en period då jag tycker väldigt mycket om det mörkblåa med en enkel vit passpoal är väldigt snyggt, ser elegant och prydligt ut men jag tycker självklart om utstickande och starka färger ändå.. Kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker om..

Tycker både om det lite mer utstickande (dock måste man ju matcha hela outfiten då..) och även det mer stilrena, mörkblåa, bruna och svarta.. Det lite mer diskreta så att säga.
Jag vet faktiskt inte, vad tycker ni?




/Maria

Kommentarer!
Postat av: Ida

Utstickande!! :D :D

haha kommer från hon som köpte ett marinblått schabrak med vit "kant" xD

2011-12-08 @ 16:44:54
URL: http://galnariders.blogg.se/
Postat av: Nora Bilancioni

Sv Alexandra: Bra gissningar men tyvärr fel :( Du får helt enkelt vänta och se på söndag, och maria du FÅR INTE AVSLÖJA haha :D Eller ska du på vår luciashow förresten Alexandra? :)

2011-12-09 @ 00:08:46
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0