Förlåt att det blir såhär..

Hej fina människor!

Nu är det såhär att jag har bestämt mig för att avlsuta på denna blogg. Asså, jag känner att Maria skulle kunna klara denna blogg själv om hon vill. Jag har inte så mycket "häst" i min vecka.. Jag kan inte ge er massa hästinlägg. Och sen känner jag att jag inte gör någon betydelse på den här bloggen då jag aldrig får kommentarer men Maria får massa. Men jag har iaf tröttnat. Jag kan som sagt inte ge er massa hästinlägg, och det här är ju trots allt en hästblogg. Men jag drar mig ur. Det känns tråkigt och jag skulle vilja stanna längre men jag kan inte. Dels för det här med hästinlägg och sen är det massa plugg nu som jag måste hinna med. Jag fortsätter på den HÄR bloggen tillsammans med Rebecka. Så småning om så kanske jag startar en egen blogg då jag har mer att berätta med just nu är mitt liv för "trist" så jag har inget att säga. Förlåt att det blir såhär men jag tror ni klarar er utan mig...

//Alexandra

Kommentarer!
Postat av: Carolina

Hej Alexandra! va trist att du ska sluta blogga. Det va så roligt att följa eran blogg =) stor kram

2011-12-03 @ 00:22:08

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0