9/12 - Dagen

Ååh, är så otroligt trött nu! Skulle kunna somna vilken sekund som helst men håller mig vaken och uppdaterar er så snäll som jag är. ^^ Men jag kommer inte ha så mycket tid att uppdatera imorgon heller så jag passar på nu!

Anledningen till varför jag är så trött ska jag berätta - på idrotten idag hade vi nämligen ett jobbigt styrkepass vilket gör att jag är totalt helt slut i armarna och sedan har jag även ridit ett dressyrpass på Malle, där har ni anledning! Dessutom är det fredag och vem är inte slut efter en fullproppad provvecka i skolan?
Nu är det iallafall helg och denna helgen kommer det hända massa roliga saker!

Ska berätta mer om ridningen om en stund och sedan även skriva klart (om jag hinner) ett åsiktsinlägg som jag började skriva på igår, här kommer ni inte få en lugn stund, läsa läsa läsa! Haha! Först ska jag se vem som vinner idol. ;)


Snöööö, vill ha nuu!

/Maria

Kommentarer!
Postat av: Sofia

ÅHHHH TYP SAKNA DET DÄR LITEGRANN VAAA? :(

2011-12-09 @ 23:08:30
URL: http://evlingeryttarna.blogg.se/

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0