10/12 - Fotografering

Idag var det fotografering för både mig och Alexandra som stod på schemat, gick till travbanan och försökte fota lite, dock gick det inte alls som planerat då det blåste extremt mycket och hästarna var helt galna, ville ha gräs och springa, haha! Därför gick det inte riktigt  som planerat (vi kunde inte få med oss någon fotograf så vi fick fota varandra..) men några bilder fick vi iallafall!

Sen är det ju ingen snö heller så det blev inte riktigt den där mysiga julkänslan som vi helst ville i bilderna, mer sen höst.. Haha! Vi får helt enkelt försöka igen kanske nästa helg eller någon gång på jullovet, någon gång ska det väl komma snö!? Får man väl hoppas..

Ni får se bilderna lite senare ikväll, när jag kommer hem från julbord som jag ska på.. När jag har lagt in bilderna på datorn och redigerat dom!

Oj, nu blev det bråttom! Ska på julbord om en halvtimme.. Måste byta om!

/Maria

Kommentarer!
Postat av: Ida

Men vafan varför säger ni inte till jag BEHÖVER fota folk!!!!!!! D:

Säg te nästa gång så hänger jag me... Om jag duger..

2011-12-10 @ 20:28:36
URL: http://galnariders.blogg.se/

Kommentera nedan:

Ditt namn skriver du här nedan:
Ska vi komma ihåg dig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg:

Din Kommentar:

RSS 2.0